torsdag 6 augusti 2009

Klockan är nu cirkus 23.35 och jag sitter här i "min säng" i Halmstad, iklädd en rosa Hello Kitty pyjamas..Det ni!! =)
Mammas mobila bredband är världens bästa just nu, jag tar tillbaka allt ont jag någonsin sagt om mobilt bredband!! Förlåt mig tusen gånger om!!

Det är chill att kunna surfa i sängen..änna!!
Måste fixa det hemma hos mig i Gbg med..eller en roter iallafall!!

Har himla trevligt här i Halmstad iallafall..
För det första så CYKLAR jag överallt här, har inte cyklat sedan jag flyttade till Gbg..i Gbg åker man buss eller vagn överallt..
Kände mig som "Bambi på hal is" första meterna jag cyklade igår..Ha ha
Var iallafall och grillade med ett gäng gamla kompisar igår borta vid Sture..
Drack öl och snackade en massa =)
Vid 22.00 drog några av oss vidare till Bulls för mer öl...
Efter en stund drog vi vidare till Harrys, men där var nästan inget folk så då gick vi till BM och Biljarden..samma sak där..till slut hamnade vi på La Coca istället..
Har inte satt min fot där på typ en 7-8 år tror jag..
När de stängde drog de andra vidare till Bond och jag tyckte att det var dags att cykla hemåt =)

Idag har jag myst på stan en massa timmar med Helle och älsklingsTyr!!
Åt asiatisk buffé, tittade på barnkläder, chillade på stan och fikade på Rotundan.
Han hade växt jättemycket sedan sist!! =) Stora pojken..och inte ville han sova heller =)
Kul för Tant Annsie..tråkigt för mamma Helle =P

Efter stan åkte jag och mamma till Tönnersjö för att besöka mina morföräldrars grav och fika/bada i sjön.. Det blev dock inget badande..jag är inget fan av sjöar helt enkelt!!
Tog även en sväng förbi gården som min mamma (och även jag till viss del) är uppväxt på, den var sig verkligen inte lik. Min äldsta morbror köpte ut mamma och hennes andra bror när morfar dog och har sedan dess rivit och byggt till en massa :/

På vägen hem stannade vi även till vid farmors grav i Snöstorp, var år sedan jag var där senast!!
Kom hem vid 22.00 och var för seg för att orka ta mig någonstans vilket känns rätt gött!!
Ska partaja imorrn istället, med Elize =)
Hellhound på Biljarden..

*nattinatt*

Inga kommentarer: