måndag 3 augusti 2009

Semester!!

Dags för en liten uppdatering kanske??

Vi börjar med helgen innan Wacken..
Fick som sagt besök av Max, dock redan på lördagen vilket bara var trevligt trots att det blev lite panik där eftersom jag precis kommit hem från jobbet och hade varit å handlat å var aptrött och behövde städa och bla bla bla..
Det dröjde dock till cirkus 21.00 innan han anlände till Gbg.
Kvällen spenderades med tv och en massa cathing up eftersom vi inte hade setts på 4-5 år.

Upp och jobba tidigt på söndagen, alltid lika kul att behöva pallra sig upp när man har folk på besök men det gick.. Efter jobbet tog vi en sväng till Coop för att handla till kvällens middag, sen en promenix i skogen vid Slätta Damm och sen lagade vi mat..
Eller ja..Max lagade mat..jag tittade mest på!!
Man får juh passa på liksom, inte varje dag en karl lagar mat åt en nuförtiden..
Det var så fantastiskt jäkla gott och efter middagen blev det Mio min Mio på dvd =)
Sjukt skön helg, och väldigt trevligt att vara hemma och chilla med någon annan än en själv!!

På måndagen skulle Max vidare hem till Halmstad och han var gullig som tog med sig Otyg och lämnade honom hos mamma =) Jag är evigt tacksam!!
Jobbade måndagkväll och sen även ett par timmar på tisdagen, då min semester egentligen skulle börjat.. Men det var rätt soft så det gjorde inte så mycket!!

Inga kommentarer: