torsdag 1 april 2010

Ohhh..trevlig överraskning man fick när man kom hem =)
Deklarationen hade kommit, får tillbaka 2500 kr. Brukar oftast få betala så det är juh väldigt mycket bättre än det =)

Blev ingen fika ikväll, han låg hemma och var sjuk..
Får se om det blir av till helgen istället!
Förutom Maleficio ikväll har jag verkligen inga planer i helgen, känns lite weird.
Föregående år brukar alltid någon i gänget ha fest men i år verkar det inte bli någon, en del är iväg och andra ska bara vara hemma och "mysa".
Jag och Carin är lämnade åt vårt öde, vi singlar börjar bli en utrotningshotad art i vårat umgänge...Ha ha
Maud skulle förvisso till pappas hus i Ekås, kan alltid åka dit och ha en lugn helg i skogen om jag tröttnar på att ha en lugn helg hemma i Gbg.

Det börjar bli dags att inta sängen..
Natinatt

3 kommentarer:

Helle sa...

Visst är det en märklig känsla att inse att folk runt omkring en blir vuxna på riktigt? Jag tycker att det känns skitskumt och jag är ändå way up there med barn och sambo!

Lory sa...

Vad gött du får tillbaka, men blir alltid glad av sånt :D

Usch jobbigt alla ska va hemma "mysa", jag är glad vi var många singlar under mina 3år som singel. Dock blev kroppen glad när man hade nykter helg^^ hann den vila upp sig. Du får tänka så :)

Glad påsk.

PeccataMortalia sa...

Ja det är läskigt det där, man fyller 27 men känner sig som 15 ibland.

Och då har jag ändå hunnit vara både sambo och förlovad å allt det där, när vi blev sambo var det juh typ ingen annan av mina kompisar som ens var i närheten av flytta ihop med någon. Sen när vi gjorde slut blev det plötsligt en period då en massa kompisar oxå blev singlar igen. Men nu 1,5 år senare har alla hunnit träffat någon ny och flyttat ihop igen, och tom skaffat barn. Crazy!!
Man känner sig lite efter..Ha ha.