torsdag 15 april 2010


Jag och Thim var ute och käkade/drack öl i Linné igårkväll..*mys*
Av någon anledning började vi diskutera Peter Steele, jag gillar förvisso Type O Negative men jag brukar vanligtvis inte prata om varken bandet eller honom.
Iallafall..så gick Peter Steele bort i hjärtsvikt imorse, kanske inte helt oväntat med tanke på hans leverne med droger och skit..
Men lite sorgligt är det allt, han har en grym röst och har gjort en hel del fantastiskt bra låtar!!

R.I.P Peter Steele

Efter middagen/ölen sov vi hemma hos mig trots att jag skulle upp 5.00 imorse..
Var lagom segt att behöva kliva upp så tidigt när han låg kvar i min säng!!
Hann prata en del inatt och kom mer eller mindre fram till att vi dejtar vilket känns jävligt bra!!
Har dock hunnit bli rejält jävla bränd under mina 1.5 år som singel så jag försöker ta det lite lugnt, vi har trots allt bara träffats i 3 veckor drygt..
Men han e jävligt fin =)

Har varit en lång och jävlig dag på alla sätt och vis så det är dags att nana kudden.
Skriver om Halmstadvisiten imorrn ist..

Nattinatt!

1 kommentar:

Lory sa...

Wiho grattis el vad man nu säger :) Skoj att ni dejtar!!! Hoppas hoppas verkligen han är snäll mot dig, det förtjänar du.