lördag 17 april 2010

It´s weird!!
Rb var väl ok ikväll, men inte mer än så.
Carin försvann efter någon timme, och sen även Knoxville.
Jag vet inte om det på ngt sätt syns på en att man "träffar någon" men det var då faen vad folk helt plötsligt är intresserade!!
Det var 4 karlar som stötte på mig ikväll, den sista på vagnen till Backaplan..
Det känns skitkonstigt, men jag är verkligen inte intresserad av någon annan än T just nu, ngt jag aldrig varit med om med ngt ex tidigare..
Det kan vara så att jag helt plötsligt har växt upp..Ha ha
Läskigt!!

Ska nog ta och nana kudden strax..
Jag anar huvudvärk imorgon..:/

Ps. Förövrigt verkar jag ha en Otyg som är förkyld, han nös precis 2 ggr på mig..
Kan katter bli förkylda??? Och behöver man göra ngt åt det??

2 kommentarer:

Lory sa...

Mina katter nyser då och då, kan vara lite damm dom andats in el annat skräp. Men jo jag tror dom kan bli förkylda, du får ha lite koll om han fortsätter nysa.

PeccataMortalia sa...

Okaj. Good to know=)