måndag 12 april 2010

Det blev en väldigt lugn helg!
Slapp undan febern men valde ändå bort allt festande och har mest sovit och chillat hemma istället.
Dumt att festa "bara för att"...*vuxenpoäng* Ha ha

Igår och fram tills idag var jag hos T i Frölunda och tittade på film och myste en massa.
Vet fortfarande inte riktigt vad som händer mellan oss men det känns bra att skynda långsamt, jag har inte bråttom direkt.
Började jobba 9.00 imorse och åkte direkt från honom till jobbet, lyckades hitta direkt till vagnen denna gången..sist höll jag på att gå vilse..Ha ha
Frölunda är inte mitt hood om man säger så..*s*

Var lite smått kaos på jobbet idag, alltid är det ngt när jag är ansvarig..
En magsjuk arbetsledare, en nerbajsad gästtoalett (som jag såklart fick ta hand om ) varor som tog slut, tider som skulle ersättas osv..
Skulle egentligen ut och ätit med Carin i Linné ikväll men hon fick ställa in, vilket jag är rätt glad för såhär senare på kvällen. Var sjukt trött när jag väl kom hem!!

Imorgon är jag ledig igen och ska på ännu ett besök hos tandläkaren. *usch*
Fast jag ska nog inte klaga, T´s spruckna visdomstand känns tusen ggr värre än min rotfyllning.
Jag har juh inte ont iallafall så!
Funderar ev på att åka en sväng till graven i Varberg efteråt, saknar pappa sjukt mycket just nu. Eller det gör jag hela tiden men vissa stunder känns värre än andra..

Hmm..det blir nog bra!
Nu är det dock dags att inta sängen. Natti!

1 kommentar:

cordyKaye sa...

Åååh, Frölunda mitt hood! Min lägenhet är uppsagd i Göteborg, sorgligt!
Låter mycket spännande detta Annsie, jag håller tummis för dig ;)