lördag 24 april 2010

Det vart en trevlig fredagkväll, om man bortser från att jag jobbade då..mhmm.
Tog en sväng till RockAttack med Kajsa efter jobbet inatt.
Blev 4 öl och del trevliga människor som Strauss, TyskJocke, Evil, Daniel osv..
Innan de stängde spelade dem "Send me an angel" med Scorpions och alla (även jag) stod på scenen och sjöng med..*s*

Tog svarttaxi hem, de andra hoppade av på Backaplan men jag var dum nog att åka ända hem..
Dyrt och obehagligt som fan!!
Efter att jag avböjde hans invit om att sitta fram körde han världens konstigaste väg hem, första gången jag hållt krampaktigt i Kajsas butterfly hela vägen hem..
Men jag kom hem helskinnad, efter många om och men. Idiot!!

Borde nog ta och sova nu, klockan börjar närma sig 7..Ha ha
Har suttit och pimplat kaffe ett antal timmar nu och pratat med Håkan som är i LA =)
Känns lite småtrist att gå och lägga sig utan T, är så mycket mysigare med honom.
Jag är hooked helt enkelt!!

Nattinatt!!

Inga kommentarer: