onsdag 28 april 2010

Shoes, shoes, shoes


Näe, det blev ingen onsdags öl..
Till slut kröp det fram att hon var bakfull från igår och inte orkade gå ut.
Skulle ljuga om jag sa att jag inte blev jävligt irriterad först, men nu ett par timmar senare är jag rätt glad över att jag är hemma. Var jag trött innan så är jag dödstrött nu!!
Hade fått mina nya Underground på posten idag så jag promenixade ner och hämtade dem ist och köpte med en pizza på vägen hem. Det blev pizza och ett x antal avsnitt med "Jim´s värld" istället. Är iallafall sjukt nöjd med skorna, de ser helt sprillans nya ut trots att de är anv ett fåtal gånger, och jag gav bara 218 pix för dem =)
Är på jakt efter ett par vinröda Converse oxå men de tycks vara omöjliga att få tag på.
En jobbarpolare var i London en vecka nyligen men hon hittade inga i min strl (6-6,5)
Efter en hel del letande på ebay så hittade jag till slut ett par för 29.99 euro + 8 euro frakt.
*weeee*
Imorrn är det åter jobb som gäller, kvällspass...
Och sen ledig helg =)
På fredag (Valborg) ska jag på fest hos Jessica och Jake, och även Thim ska följa med *sweet*
Brukar inte ta med killar jag dejtar till fester inom gänget men ja..det är annorlunda med honom på ngt sätt =) Om han läser detta nu kommer han säkert springa all världens väg..*s*
Det ska bli kul på fredag iallafall =)
Nu blir det sängen..


1 kommentar:

Lory sa...

Supersnygga shoes :)