söndag 4 april 2010

Påskhelgen

Det vart en galen helg..
Det hela började med att jag Micka, Mathias och Kenneth gick till Ada´s för att kolla på Maleficio. Skulle egentligen partajat med frugan innan men jag var för seg för att förfesta så jag mötte upp de andra istället. Var en mycket bra spelning och jag höll på att åka på stryk av en polsk "anabolasteroider" brud..Ha ha
Har gått på diet hela veckan så ölen slog lite väl mycket :/

Mådde ändå hyffsat igår när jag vaknade =)
Tittade mest på en massa serier under eftermiddagen och när kvällen närmade sig drog jag hem till Micka och Mathias för lite påskmys!
Hade verkligen skittrevligt!!
Pratade om alltifrån svarta hål till gud vet vad, Mickas brorsa Peter har många konstiga funderingar..Ha ha
Runt midnatt åkte vi in till Cheers vid Vasa/Viktoriagatan.
Drack lite mer öl och pratade med irländska rugbyspelare =)
När de skulle stänga åkte vi hem till Micka och Mathias igen och fortsatte partaja, Mathias brorsa Koffe spelade gitarr och sjöng och Micka dansade till Michael Jackson på typ högsta volym. Stackars grannar, klockan var ändå 5.30-6.00 på morgonen..Ha ha
Somnade vid 7-snåret och masade mig upp runt 14.00 eftersom jag skulle till Slottsskogen med Carin. Ingen bakfylla idag heller så det var nice att komma ut lite..

Gick en lång promenix och kollade på djuren och självklart började det regna när vi kom dit.
Efteråt gick vi ner mot järntorget och tog en fika på vägen, världens äckligaste latté och en ostfralla. Var dock rätt mys att sitta ute trots att det var hyffsat kyligt..

Imorrn är det dags för jobb igen, och på kvällen blir det film med trevligt sällskap =)

2 kommentarer:

Lory sa...

Vad är detta, du med på diet??? Why? Tycker jag inte behövs men billigt o bra när du ska festa^^

PeccataMortalia sa...

Jao, men det är mest för att jag inte orkar laga "matlådor" till jobbet varje dag. Och att käka Mcd jämnt och ständigt är sådär nyttigt, är bara på vardagarna jag kör det och sen så skulle det inte skada att loosa 1 eller 5 kg =)