onsdag 7 april 2010

Ny vecka..

Hmm..som det kan bli...

Hade himla mys igår..
Var hemma hos den "gamla bekanten" jag träffade ute förra helgen och tittade på film och myste en massa. Har träffats en 2-3 gånger nu, vet inte riktigt vad det hela kommer leda till..om det ens kommer leda till ngt alls, men jag gillar honom och han är den första på riktigt jävla länge som jag känner mig trygg med!
Nog om detta för nu.. =)

Återigen dags för en ledig dag, har helskumt schema denna veckan..
Jobbar typ varannan dag eller ngt.
Och på torsdag är det dags att fixa klart rotfyllningen :/
Är inte jättepepp på det, och det är definitivt inte min plånbok heller!!
Men det ska bli skönt att få det fixat om inte annat!!

Dags att nana kudden!

2 kommentarer:

Lory sa...

Åh låter ju mysigt med denna "gamla bekant" :) även om det inte leder till nåt så får du väl njuta nu av det goda sällskapet så länge det varar^^

PeccataMortalia sa...

Ja det är juh så =) Jag njuter för fullt!! =)