fredag 16 april 2010


Seeeg dag!
Tog ledigt idag för att slippa stressa hem till Gbg igår, skönt att vara ledig men jag har inte gjort ngt vettigt alls idag så det känns rätt wasted!!
Pappas och Mauds husvagn ligger ute för försäljning på Blocket, känns vemodigt som fan.
Husvagnen och Torekov var pappas liv!!
Det var det enda han pratade om sista gången jag träffade honom på lassarettet, hur mycket han såg fram emot att få åka ner nu i vår och att jag skulle åka ner och hälsa på dem i sommar..
Så blev det icke.
Men ja..vad ska man göra..jag har varken körkort eller bil och jag förstår att Maud inte vill ha den själv heller.
Ska sega mig upp ur soffan nu, snart kommer Carin över för några öl och sen blir det utgång.
Är inte pepp alls på att festa men det kommer väl sen, efter en öl eller två..=)

2 kommentarer:

Helle sa...

Ja, husvagnen och Torekov är verkligen det jag förknippar din pappa med. Såg du att jag skrev om det på minneslunden du gjorde åt honom?

PeccataMortalia sa...

Nej det har jag faktiskt missat, ska gå in och kolla =)