onsdag 31 mars 2010

Gahhh!! Seg dag!!
Att jobba 10.30-19.30 måste vara det tråkigaste som finns, speciellt om man inte har försäljningen med sig..som idag då tex..
Så när jag blev tillfrågad om jag ville sluta 16.45 så var jag inte svårövertalad direkt.
Har jobbat 175 timmar denna månaden så jag klarar mig nog =)

Fick besök av Maud när jag hade lunchrast, hon jobbar en del i Gbg och brukar titta in på jobbet ibland när hon hinner.
Var ett tag sedan vi träffades nu så det var trevligt!!
Man glömmer lätt bort andra i sin sorg, även om vi sörjer pappa båda två.
Ska bättra mig med att ringa och hälsa på hädanefter!!

Imorrn är det jobb igen, och sen ev fika på kvällen.
Ev. eftersom man aldrig riktigt kan lita på karlar även om det bara handlar om en fika.
Men han är nice så jag hoppas den blir av! =)

Jobbar på fredag med, och på kvällen spelar Maleficio på Ada´s..*kul*
Så då blir det hårdrock och öl..He he

Dags att färga håret igen känner jag..
Over and out!!

1 kommentar:

Lory sa...

Ja tyvärr rinner dagarna bara förbi man tänker ofta ska ringa/sms den o den men det blir aldrig av oavsett vad det gäller.
Men skoj hon tittade in sa hej :)