söndag 28 mars 2010

Åhh..fint sleten man är idag :O
Det blev sent igår, eller tidigt idag kan man kanske snarare säga.

Var trevligt hos Olsson, himla kul att träffa Fiababy igen =)
Såg fram emot att träffa Jenny igen med men hon var hemma i magsjuka..*stackarn*
Efter festen hamnade vi på Rb, de andra drog till Babar istället men mötte upp oss senare.
Var väl ingen jätte hit på Rb, som vanligt, och ölen slog lite mer än jag räknat med så jag drog efter någon timme eller två.
Skulle gå och käka innan jag åkte hem och träffade på en gammal bekant som dejtade en av mina gamla kompisar förr. Pratade lite och åkte sen hem till mig där vi fortsatte prata och drack någon öl tills tidigt imorse. Var himla trevligt faktiskt!

Vid 12.00 snåret kom exet förbi för att hämta sina saker, trodde jag ja..
Han stannade bara typ 2 minuter och tog bara med sig ngn teknikpryl.
Jag var nyvaken, bakfull och hade gårdagens smink på mig..Ha ha..inget han inte sett förr!!
Så det var väl tur i oturen att jag slapp röja på vinden och bära saker ändå.
Resten av dagen har spenderats halvt livlös på soffan och en massa dåliga tvprogram.
Vid 19.00-snåret masade jag mig upp för att gå en sväng till Tempo, träffade på frugan där=)
Hon var typ lika sleten som mig och upptäckte när hon skulle betala att hon glömt sitt visakort så självklart tog jag det åt henne.
När vi sen stod utanför Tempo och pratade upptäckte jag att jag glömt mina nycklar hemma!! Första gången på 5 år typ!! Tack och lov har jag mina reservnycklar hos henne så jag fick promenixa hem till henne och hämta dem. Helt sinnes!!!!

Börjar snart bli dags att inta sängen..
Har juh typ sovit bort hela dagen så det ska bli intressant att se hur mycket man kan sova inatt!!

Nattinatt

Inga kommentarer: