tisdag 2 mars 2010

Idag är det 3 år sedan Kim valde att avsluta sitt liv..
Han finns fortfarande ständigt i mina tankar och det känns helt weird att det hunnit gå hela 3 år redan. Tycker fortfarande att jag kan höra hans röst lite då och då, senast häromdagen på stan.
Men när jag vände mig om så var det såklart inte han...
Jag hoppas att han har fått ro nu och fortsätter berätta sina sjuka historier för folk, vart han nu än finns. <3

I övrigt har det varit en soft dag på jobbet, lite stressigt dock eftersom jag skulle hinna sitta med aprilschemat samtidigt som jag blev avbruten varannan minut typ..
Hann dock klart till slut med bara en timmes övertid =)

Är ledig i 2 dagar nu, behöver väl inte nämna att jag ska på Hypocrisy imorrn..har redan tjatat hål i huvudet på alla om det..Ha ha
Men det kommer som sagt bli grymt!!!! <3

Nu ska jag inta sängen med en bok som jag bara måste läsa klart!!

Nattinatt

Inga kommentarer: