måndag 22 mars 2010

Mondayafternoon

Har jobbat klart för idag och är sinnessjukt trött just nu..
Har trots allt varit uppe sedan 03.40..*gahh*
Men det var rätt soft på jobbet även om veckoinventeringen gav mig ännu fler gråa hårstrån :/

Fick lite tråkiga nyheter av min ena faster igår..
Min pappas lillebror har en tumör på tjocktarmen och ligger på samma avd på lasarettet som pappa låg på innan han gick bort..72:an.
Tydligen verkar det inte vara livshotande men det sa dem om pappa med när han las in för operation första gången så jag har svårt att vara optimistisk tyvärr.
Borde kanske åka ner och hälsa på men jag tror inte jag klarar av att gå dit redan, efter all tid jag spenderade där så mår jag illa bara av att ens tänka på det stället.
Även om det kanske är mest IVA som känns värst..
Alla tankar till honom och hans familj just nu iallafall!!!

Ser ut att bli ganska lugnt ikväll..borde kanske sova en stund och sen blir det nog film..
Chill!

Inga kommentarer: