söndag 21 mars 2010

Veckan som gått..

Det har varit en trevlig vecka måste jag säga..
Började med ett besök i Halmstad mån-tis, umgicks en del med Billy och mötte upp Helle och Tyr för en fika på Broktorpsgården.
Sov hemma hos Billy så det blev en massa film och mys på kvällen.

Åkte hem tidigt i tisdags eftersom jag skulle ha möte på jobbet, hade gärna stannat en stund till men det får bli en annan gång.
I onsdags blev det en runda till Dubliners med Olsson, Snobben och Madde. Var juh St Patricksday så det kryllade av irländare där. Blev dock inget långvarigt besök, åkte hem redan vid 23.00-snåret.

I fredags spelade Håkans band Debbie Ray på Sticky så det blev först förfest hemma hos honom och Lina. Var ganska trevligt på Sticky för ovanlighetens skull, berodde förmodligen mest på sällskapet förmodar jag. Men självklart så hamnade jag tillslut på Rb men drog hem ganska snabbt eftersom det var sjukt tråkigt där!!

Igår blev det en massa film medans jag väntade på att baksmällan skulle ge med sig.
Vid 19.00 drog jag hem till Olsson för att förfesta med hans tjej Elin inför Crucified Barbara på Sticky. Blev dock mest ramlösa för min del, första ölen tog nästan en timme att få i sig..Ha ha
Drog till Sticky vid 22.00, kändes lite smått oorganiserat eftersom förbandet spelade på vanliga scenen och Top Floor öppnade först 10-15 min innan CB skulle gå på.
CB var iallafall skitbra i vanlig ordning =)
Planen var att stanna kvar på Sticky efter spelningen men det var rätt tråkigt folk så vi gick till Rb istället..mhmm.. Var faktiskt ganska kul där igår..
Småflörtade med en skitfin kille som satt vid baren, typ 3 m från vårt bord.
Ganska oskyldigt egentligen..han satt och vände sig om och tittade och log osv..
Jag gick dock aldrig fram till honom, när någon flörtar med en på Rb så är det oftast för att dem bara vill ha ett ragg och det är inte riktigt vad jag är ute efter just nu.

Been there, done that!

Imorrn är det iallafall back to work, börjar redan 04.30 dessutom.
Är sjukt seg idag så jag skulle gissa på att det blir film resten av kvällen.
Sweet. Hej hopp!

Inga kommentarer: