lördag 13 mars 2010

Men så blev det inget Kontiki iallafall, polarna blev för trötta och det är väl lika bra det..
Ska ändå jobba imorgon och är rätt trött jag med.
Måste få klart aprilschemat imorgon så det är ingen idé att riskera att vara bakfull!

På tal om ngt helt annat..

Kom att tänka på ett ytterst märkligt beteende hos en del killkompisar, bekantar och ex för ett tag sedan och senast nu för en stund sedan, det hela kan vara en slump..vore synd att dra alla karlar över en kam.
Men iallafall..varje gång någon av killarna blir singlar så säger alla att "Nä, nu ska jag leva livet, blir inget nytt förhållande på ett bra tag framöver" eller ngt liknande..
Sen så tar det allt ifrån några dagar till 3-4 månader så är dem i ett förhållande igen.
Mycket märkligt! Oh well, 3-4 månader kanske är lagom (dock inte för mig) men det känns ändå som en ganska kort tid om man har den inställningen.

Kan det vara så att killar i allmänhet är mer rädda för att vara själva än vi tjejer är?
Jag skulle kunna vara dryg och skriva att "dem tar väl första bästa" men jag tror inte att det är så även om man undrar ibland *s*

Får nog avbryta mitt "filosoferande" kring detta intressanta ämne här, kan lätt bli en flummig roman av det annars..

Inga kommentarer: