torsdag 25 mars 2010

Jag är grymt duktig på att boka upp mig för mycket när jag är ledig.. :/
I helgen kommer Fia hit från Karlskrona och Jenny från Sundsvall, ska partaja ihop på lördag och jag har inte träffat någon av dem på skitlänge nu så det ska bli kul =)
Bestämde även med Billy att han skulle komma hit men insåg sen att det är bättre att ta det en annan helg, kommer han hit så vill jag hinna umgås mer än vad vi skulle hinna göra.
Och är man dessutom på fest med kompisar man inte träffat på länge blir det lätt småjobbigt när man ska hinna vara social med alla.
Lite trist ändå, såg fram emot att han skulle komma hit upp!!

Det blev ingen camojacka från Gina Tricot, den var INTE lika snygg i verkligheten som på deras hemsida.. Köpte två linnen, en stickad tröja och en leopardmönstad kjol istället.
Var sjukt mycket folk, mestadels fjortisar från Biskopsgården typ..

Dags för dusch och sen nana kudden!

Inga kommentarer: