fredag 12 mars 2010

Ibland önskar jag att jag vore en vanlig "måndag till fredag- 7 till 4" människa som kunde se fram emot och njuta av helgerna..
Men det är fredagkväll och jag längtar tills måndag!!
Händer inget speciellt på måndag men jag är ledig och ska tvinga med Kajsa till gymmet..*mohaha*
Tänkte åkt hem en sväng men jag hoppar det, har saker här i Gbg jag behöver få gjort istället.
Typ tvätta och annat kul.. :/

Det är som sagt fredagkväll och det lutar åt att bli hemma ikväll, är sjukt trött efter jobbet och behöver färga håret dessutom. Det blir rött denna gången.. =)
Carin har fått för sig att hon ska till Kings Head ikväll, jag tvivlar dock på det..Det lär bli Rb och jag är inte sugen för fem öre på att gå dit!!

Oh well..lika bra att sätta igång med håret, risken är att jag fastnar framför datorn annars..

Inga kommentarer: