onsdag 1 juli 2009


My god I miss him!!



Skulle söka efter en låt jag inte hittade på datorn och fick av någon skum anledning upp en konversation jag hade med O på msn för några månader sedan..
Vi har knappt hörts av sedan i slutet av april då jag "avslutade" vad vi nu än hade på G, tanken var inte att jag ville säga upp kontakten helt utan försöka vara vänner istället eftersom jag visste att vi ändå inte hade någon framtid ihop..
Men han har knappt svarat på msn sedan dess, och jag har tagit bort alla andra möjligheter till att ha någon kontakt med honom så.

Iallafall..började läsa en del av det han hade skrivit och självklart så vaknade varenda liten cell till i kroppen och nu saknar jag honom som fan!! Vilket jag förvisso gjort varje dag ändå..
Känns helt jävla oliderligt att jag förmodligen aldrig kommer träffa honom igen!!
Helt sjukt att en människa kan beröra en på det sättet, har fan aldrig varit med om det tidigare!!

Dags att försöka tänka på ngt annat..eller försöka sova iallafall..












Inga kommentarer: