måndag 6 juli 2009

Lördag

Det blev lite partajande efter jobbet i lördagsnatt =)
Mötte upp Olsson, Knoxville och Olsson´s syrra plus respektive utanför Inferno vid 01.00.
Orka gå till Rockbaren när det är varmt som fan inne och hur mycket folk som helst :/
Men Inferno hade självklart stängt!! Nu när man för en gångs skull pallrat sig dit, så det blev Cheers istället..trevligt litet ställe med billig öl och bra musik!!

När de stängde vid 03.00 drog jag och Knoxville vidare till Dubliners..
Och..jag dansade!! Japp..ni läste rätt!!
Jag och Knoxville begav oss upp på dansgolvet och dansade till 90-tals eurodisko bland alla svettiga satar..Ha ha. Det var skitkul!!
Jag dansar ALDRIG, sist var på min studentbal för 8 år sedan efter diverse alkohol..*s*
Efter någon timme kände jag att det var dags att åka hem och sova så vi gick ut för att hitta en taxi. att splitta till Hisingen Island, och det regnade!! Skönt som fan!!
Jag gillar värme men sista veckan har det nästan varit outhärdligt!! Jag blev så jäkla glad så jag tog av mig skorna och promenerade barfota i regnet och plaskade i vattenpölar=)
Nämnde jag att jag är 26 år? Ha ha

Nice avslutning på en nice kväll iallafall!!

Inga kommentarer: