torsdag 2 juli 2009

Hot Hot hot!!








Kajsa och jag =)



Jag avlider snart!!
Det är som i en bastu i min lägenhet :/
Tog en dusch när jag kom hem från Köpstadsö men bara ett par minuter efter att jag duschat så var jag lika svettig igen som innan...*blää*

Har haft massa fun idag iallafall=)
Vaknade 10.10 av att Kajsa ringde för att kolla läget om när vi skulle ses, hade lyckats stänga av mitt alarm på mobilen så jag höll på att försova mig..
Drog på mig bikinin, slängde ner lite stuff i en väska och begav mig ner till Konsum för att handla lite käk att ta med.
Halv tolv mötte jag upp Carin och Kajsa och sen tog vi bussen, vagnen och en färja ut till Köpstadsö! Fruktansvärt mysig liten ö..inte helt lätt att hitta ngn badvik dock..är inget fan av att bada från klippor tyvärr..
Är heller inget fan av bikinilinjer så jag slängde av mig min överdel, var ändå inte speciellt mycket folk i närheten..Dock så syns det det knappt att jag solade toppless..*suck*
Får ta ett par vändor till solariet istället..
Badade iallafall ett par gånger, hade picknick och lyssnade på Bandit =)
Vid 17.00 hade vi fått nog av solen så då begav vi oss hemåt.
Skulle ev mött upp Carin en sväng senare på kvällen men vi var båda helt slut så det blev soffan och tv´n istället!! Ska ta och diska och fixa med Otygs kattlåda innan det är dags att nana kudden. Kommer förmodligen sova som en stock inatt =)

Inga kommentarer: