söndag 12 juli 2009

Jag är fruktansvärt trött på att jobba kväll nu..
Speciellt på helger :/ Andra helgen på raken..
Är Gothiainvigning på måndag och kidsen har börjat invadera Gbg,,*orkar inte*
Sen att jag har en fotbollsplan 50 m bortanför mitt sovrumsfönster gör mig definitivt inte gladare heller..kommer bli en sömnlös vecka!!!

Fredagskvällen var iallafall trevlig..
Började hemma hos Jessica och Jake i deras hus ute på vischan..så himla mysigt!!
Jessica var gräsänka så hon passade på att ha lite partaj..var jag, Olsson, Håkan, Micka, Mathias, Teddy, Vuck och Sussi. Var smart nog att börja kvällen med en flaska ramlösa vilket gjorde att jag mådde finfint när jag vaknade idag =)

Vid 22.00 drog vi in till stan och Diamond Dogs..
Var knökat med folk och jag kände mig för social för att sitta vid ett bord hela kvällen så jag och Jessica fortsatte till Rb en timme senare.. Kände liksom inga andra på DD så det var svårt att mingla runt :/
Mötte upp en kalasfull fruga som fått i sig ett par öl för mycket under kvällen..Ha ha
Annars var det knappt en käft jag kände där heller vilket fick mig att känna mig hopplöst less på Gbg..plus att jag fick en jobbig karl efter mig ett tag..
Han följde efter mig runt hela Rb tills jag fick nog och bad honom dra..det där sättet att ragga på faller iallafall inte mig i smaken..*suck*
Efter en stund dök det upp lite folk man kände iallafall =)

När Rb stängde drog jag och min kompis "vakten" till 7Eleven..
Tänkte köpa Ben &Jerry men när jag skulle betala hittade jag inte mitt VISAkort så vi gick tillbaka till Rb igen och han in för att se om jag glömt det vid baren där vi suttit..vilket jag självklart hade!! Typiskt mig, och då var jag knappt ens berusad heller!!
Well well..skönt att slippa spärra kortet iallafall!!

Nu är det dags för min Ben & Jerry och ett par avsnitt av "Privileged"..
Underbara lördagnatt!! =)

Inga kommentarer: