fredag 24 juli 2009


Idag måse jag verkligen ta mig för att göra ngt vettigt!!
Gårdagen spenderades bakfull på min soffa, lagom kul..

Var på Cabaret El Perro med Olsson i onsdags, en gammal polare från Halmstad uppträdde.
Träffade på Laimaa, som satte upp oss på Stickys gästlista, så vi begav oss dit efteråt..
Billig öl = Farligt farligt!!!
Var inga roliga människor där så efter ett par timmar fortsatte vi till Rb..
Träffade på några jag kände iallafall..bla. J (som jag även stötte på som hastigast på Sonisphere)..
Jag vet att han tycker att det är jobbigt att träffa mig igen, men han skötte det bra!
Träffade även på en gammal bekant som jag inte sett på länge, gick vidare på efterfest med honom och hans kompisar när Rb stängde..vilket resulterade i att jag kom hem vid 13.00 igår.
När ska jag lära mig att jag inte pallar med efterfester längre????
Så där var den dagen förstörd liksom..

Är ledig idag med..
Har tusen saker att göra eftersom det är min sista lediga dag innan Wacken..
Shoppa, tvätta, städa, packa, komma underfund med vart jag ska göra av Otyg när jag är borta osv..Det lutar åt att han får vara hos mamma iår med, ska bara hinna åka ner med honom oxå!!

Och på söndag kommer ev Max på besök (en gammal bekant från Halmstad som bor i Sthlm numera), himla trevligt!! Har inte träffats på en 4-5 år nu!! Ska bli gött med lite Laaaaaholmsdialekt..Ha ha

Oh well!!
Får se om det blir en vända ut till Jessica och Jake ikväll =)
Börjar tidigt imorrn men man kan juh vara med på förfesten iallafall.
Det blir nog bra..dags att sätta igång..med allt!!

Inga kommentarer: