onsdag 15 juli 2009

He´s just not that in to you!

Har precis kollat klart på "He´s just not that in to you" och jag mår illa allvarligt talat..
Filmen i sig var sådär jobbigt seg och själva handlingen gav mig fete ångest!!

(För er som lyckligtvis inte har sett den så handlar den om killars och tjejers syn på dejtande osv..Hur man vet att en kille är intresserad, hur länge man ska vänta på att han ska ringa efter en dejt, tjejers benägenhet att sönderanalysera allting som killen säger..vad han "egentligen" menar med det han säger etc etc etc..)

Ja, film är fiction men ingen rök utan eld som man säger..
I mitt eget fall så har jag inga problem med det där att "killen ifråga inte hör av sig" eftersom "dem" vanligtvis faktiskt gör det när dem säger att dem ska göra det..
Mitt problem är snarare att jag bara tycks träffa killar som snackar jävligt mycket skit rent ut sagt, det är nästan så att jag misstänker att dem gör det för att dem tror att jag vill höra det!!?
Jag kan träffa en kille ett tag och enbart ha kul med och känna att "det här räcker för mig" men då självklart helt plötsligt ska det blandas in känslor.
Det har även hänt att det finns flera år av vänskap med i bilden men ändå så måste de förstöra allting genom att blanda in känslor i allt!!
Och sen när man börjar fundera och komma fram till att "Ja, jag är juh attraherad av honom och jag tycker juh faktiskt om honom" så Crash Bom Bang så är det över..
I detta fallet även vår vänskap!!!!

What´s up with that!!

Det är en stor jävla myt att vi brudar inte kan träffa någon enbart för skojs skull utan måste ha känslor med i leken. För så är det inte!! Det är ni som måste krångla till allting !!

Well..det här börjar spåra ur..*s*
Iallafall..jag är så opepp på att ihuvudtaget dejta inom de närmsta 20 åren efter att ha sett denna skitfilm och blickat tillbaka på alla år av dejtande och "ragg"..
Nu blir det celibat!!!

*GodNatt*

Inga kommentarer: