torsdag 2 juli 2009

Jag trodde aldrig att kvällen skulle ta slut!!
Kaos Kaos Kaos!!!
Jag är helt fucking slutkörd och min hjärna är totalt ERROR!!

Hade hyffsat mycket att göra på jobbet och till en början gick allt fint och smidigt..
Låg tom lite före med allt och jag planerade att låta en av mina medarbetare gå hem tidigare.
Men..så började den ena saken efter den andra skita sig..
Och som grädde på moset slutade läsken att fungera för andra dagen i rad (ngt strul med kolsyreapparaten) så efter många om och men kom en gubbe från Haga och fixade det..
Kändes som att jag bara gick omkring och "släckte bränder", som det så fint heter på vårt jobbspråk..saker tog slut helt plötsligt (konstigt att det aldrig är någon som reagerar när de tar det sista av ngt!!) gäster krånglade med sina ordrar, felslag och återköp hit och dit osv..
Och självklart..10 min innan vi äntligen skulle stänga bara vällde det in folk och i princip inte en enda av dem visste vad de ville ha när de skulle beställa!!

Mina älskade medarbetare ska ha världens cred för att de stod ut med mig ikväll, för det hade fan inte jag gjort!!
En av mina starkaste sidor när jag kör kväll är att vara effektiv och ha koll på allting MEN idag så ville ingenting fungera som jag ville vilket helt enkelt gjorde mig jävligt frustrerad!!
Men men..nu är det över och en ledig dag väntar!!

Planen är att dra ut till någon av öarna med några kompisar vid 12-snåret om vädret håller i sig!! Massa bad och sol ska det bli! =)
Nu blir det dock sängen!!

*GodAfton*

Inga kommentarer: