onsdag 15 juli 2009

Blixtar och dunder!!

Det är värsta mysvädret ute =)
Det åskar satan och blixtrar precis ovanför huset..*mys*

Har fått gjort en del ikväll iallafall..
Varit och handlat..diskat..plockat undan lite..lagat mat..diskat igen och tittat lite på Twilight..
Hade tänkt färgat håret med men kom på att jag ev ska dra och bada med Jessica imorrn om vädret tillåter så då känns det rätt onödigt!!

Morgondagens planer är följande: Orka ta mig upp i tid, tvätta, ta en sväng till jobbet för att printa ut lite papper, till systemet för att köpa massa öl, ev bada med Jessica utåt Torslanda hållet, fika med frugan, färga håret och sen packa..Mer lär jag inte orka med..Ha ha

Det ser ut att bli regn i smålandstrakterna i helgen, så jag ska vara vuxen och inte dra med en massa onödigt skit som korsettlinnen och dylikt!! Det blir jeans, linne, varm tröja och 20 håls kängorna bara, ev mina Demona ifall det nu inte skulle regna..jobbigt att ha kängor i strålande solsken!! Ohhh..festival is tha shit!!
Förstår inte hur folk kan tröttna på att bo i tält ett par dagar faktiskt, det är hur nice som helst..så länge det inte regnar in förstås..lär få äta upp allt jag skrivit när jag kommer hem på söndag igen..Ha ha

Nu är det åter dags att nana kudden..

Inga kommentarer: