måndag 3 maj 2010

What a day!!!
Har knappt sovit inatt pga en rinnande näsa så när klockan ringde kl 5 imorse så var det inte direkt så att jag tog ett glädjeskutt upp ur sängen..
Det gör jag förvisso aldrig iofs..

Gick la sådär de första timmarna, var rätt mycket att göra och jag fick typ springa och snyta mig mellan varje gäst..*fräscht*
Var lagom tacksamt när klockan blev 15.30 och jag fick pallra mig hemåt.
Misstänker dock att det är allergi och inte någon förkylning jag åkt på så nu har jag kurrerat mig med allergitabletter, och jag tycker nog att det känns liiiite bättre redan 30 min efter första tabletten =) Man kan juh hoppas iallafall!!!!

Har även insett att jag förmodligen borde göra ngt åt mitt mobilmissbruk, glömde nämligen den hemma imorse vilket var sjukt jobbigt under rasterna..
Inget FB, inga sms, inga samtal..
Såg fram emot att komma hem och ha en massa roliga sms att läsa men icke, det enda jag hade fått var ifrån mamma som ville kolla så att jag inte hade glömt deklarera..Ha ha
(Det gjorde jag minsann i fredags)

Nåväl.. dags för lite matlagning kanske..

Inga kommentarer: