onsdag 19 maj 2010

Det är lite sommarnatts feeling ute =)
Ljummet och vindstilla..
Gick hyffsat på jobbet ikväll med, första timmarna gled fram i snigelfart och jag trodde verkligen aldrig att kvällen skulle ta slut. Sen huxflux var klockan 23.00 och bara en timme kvar tills hemgång! Och nu äntligen är jag hemma =)

Upptäckte när jag skulle hoppa in i duschen att mina ben verkligen ser för jävliga ut :/
Helt sönderkliade med en massa småsår överallt, inte vackert någonstans!!
Inte konstigt att man inte kan sova på nätterna..
Jag hade seriöst föredragit att få skabb istället för det här, skabb finns det iallafall "botemedel" mot hur äckligt det än är med skabb.
"Pityriasis rosea" smittas inte och uppkommer av "okänd anledning tex vid varmare årstider" men det finns ingen medicin, kräm eller salva som botar utan det självläker inom 6 jävla veckor.
Har dock fått kortisonsalva för att dämpa kliandet vilket inte funkar alls.
Är inne på v 3 nu så det är lika lång tid kvar om jag har otur :/



Borde kanske nämna att jag såklart aldrig har haft skabb, anledningen till att jag ens vet ngt om det är att ett gäng gamla polare råkade ut för det för en herrans massa år sedan! He he
Nämner inga namn..


Nog om detta!!
Ska ta min kortisoninsmörjda lekamen och nana kudden strax..


Nattinatt

Inga kommentarer: