torsdag 6 maj 2010

Idag skulle pappa fyllt 59 om han fortfarande hade levt. <3

Var juh nere i Varberg över dagen igår för att fixa iordning på hans grav.
Är glad över att mamma följde med, det var betydligt mer jobb med att gräva och plantera blommor än vad jag trodde!!
Hon hade med sig värsta spaden, blomjord och annat stuff som jag inte ens själv tänkte på, trodde det skulle räcka med en liten spade och några blommor typ..*s*
Blev jättefint iallafall, och finare kommer det bli när stenen kommer på plats!!
Satt en stund i solskenet, på bänken framför hans grav och pratade gamla minnen innan vi begav oss ner en sväng på stan.
Gick i lite affärer och käkade middag på Harry´s.
Köpte ett par byxor på Esprit som jag letat som fan efter här i Gbg =)
Vid 18-snåret tog jag tåget hem till Gbg igen och mamma åkte tillbaks till Halmstad.

Var bara hemma och vände en snabb sväng för att kolla till Otyg, och sen åkte jag hem till T.
Låg å myste och kollade på gamla Arkiv X avsnitt hela kvällen =)

Dags för en dusch innan jag ska begrava mig i en massa förberedelser inför julischemat imorgon..






1 kommentar:

Lory sa...

Livet är verkligen orättvist, din pappa går bort som verkar vara hur snäll och go som helst. Mina lever men vi är 3 i min familj som brutit kontakten med dom pga olika orsaker bla missbruk....