tisdag 25 maj 2010

Man kan juh fråga sig vart solen tagit vägen idag..
Så jävla typiskt att det ska regna när jag väl är ledig. Tack för den!!
Är ganska pigg trots att kl bara är 8.30, somnade runt 02.00 inatt och jag fick pallra mig upp för att tvätta. Vet inte varför man är så korkad och bokar den tidigaste tvättiden när man jobbat sent dagen innan?
Just ja..jag trodde det skulle vara sol och varmt idag så att jag skulle kunna vara ute..
That´s why!!
Oh well..får helt enkelt hitta på ngt annat..som att plantera om mina tomat, ärt och physalisplantor. De har det ganska trångt i sina små "drivhuslådor" i köksfönstret.
Ett besök till blomsterlandet då kanske ja...

Hade himla mys i söndags med T när vi var ute och käkade.
Blev middag på Cicero i Linné och sen några öl på Kings Head.
Precis som förra gången vi var ute ihop..skönt att man kan variera sig. Ha ha.
Fast de har riktigt god mat så det funkar liksom =)

Dags för tvättstugan igen..

Inga kommentarer: