söndag 2 maj 2010

Idag är en sådan där dag då jag tycker extremt synd om mig själv..
Jag har åkt på någon jävla förkylning vilket håller på att driva mig till vansinne!!
Det gick väl an sålänge jag hade T som kramade på mig men nu när jag är hemma med enbart Otyg som sällskap så hinner man liksom verkligen känna efter hur skit man mår..*blääh*
Har dock ingen feber eller halsont, bara en rinnande näsa och äckelhosta.

Att det är strålande solsken ute gör inte direkt saken bättre..
Hade hellre suttit på en uteservering vid Vasa/Viktoria och sörplat på en latté än tillbringat dagen på soffan med film. Men jag har ingen energi till att ringa runt efter fikasällskap, får vara tills jag mår bättre helt enkelt.
Tills på onsdag vore bra, pappa fyller år på torsdag så jag ska ner en sväng och kolla till graven.
Mamma var där igår och satte lite blommor, såg dessvärre inte ut som att någon hade varit där på ett tag tydligen......
Vad skulle man ta sig till utan sin mamma???

Dags för en kaffe på balkongen iallafall, innan det är dags för nästa film...

Inga kommentarer: