fredag 14 maj 2010

Mycket man fått gjort ikväll..*not*
Mina fötter är förvisso målade och min ena jobbskjorta tvättad, men disken står kvar i diskhon, på spisen och på köksbordet..
Tänkte vänta och se om den möjligtvis diskar sig själv tillslut =)
Möjligtvis att ett glas vitt skulle kunna göra det hela lite roligare, skulle nog kännas lite mer "lyx" över det hela iallafall..

T verkar ha trevligt ute på landet..han hade grillat och skulle dricka whiskey och röka cigarr.
Jag tycker dock det kan bli söndag så jag får kramas lite med honom, och ligga sked framför någon film. Har tidigare aldrig riktigt fattat tjusningen med att ligga sked, kan vara att jag börjar bli senil men jag minns verkligen inte att jag brukade göra det med något av mina ex speciellt ofta. Inte ens när jag var sambo.. sen så var det väl inte så mycket som var som det skulle då heller. Sådant man inser såhär i efterhand när man träffat någon som det känns helt annorlunda med.

Lova mig förresten: Att ni skjuter mig den dagen jag börjar skriva en massa gulligull i varenda FBstatus jag uppdaterar, jag kräks på sådana människor!!

Jag skippar vinet och disken och intar sängen istället. Nattinatt!

Inga kommentarer: