lördag 29 maj 2010

Det var otroligt smart av mig att åka in till stan en sväng..
Huvudvärken är som bortblåst och humöret är 1000 gånger bättre än förut =)
Köpte klänningen och en leopardmönstrad väska som jag kärade ner mig i..Ha ha
Lönen har sinat ganska rejält efter Ikea, Ullared och dagens shopping så nu blir det lugnt på den fronten ett tag.

På dagens agenda står följande:

  • Färga håret, eftersom jag inte fick gjort det igår.
  • Laga mat
  • Diska och inviga min nya stereo i köket samtidigt =)
  • Middag på Hardrock Café ikväll med jobbpolarna kl 19.00
  • Fest hos Snobben och Madde, jag hoppar dock det mexikanska temat eftersom jag inte har lust att vara utklädd när jag ska till stan innan.
  • Sen ev ut en sväng..Carin lär övertala mig till det iallafall..*s*

Får nog sätta igång så jag slipper stressa ihjäl mig i vanlig ordning..=)

Inga kommentarer: