fredag 28 maj 2010

Ohh..lovely!! Är äntligen dags för ledig helg =)
Inte en dag för sent, minst sagt!!

Idag, om typ 10 timmar blir det en sväng till Ullared..
Ja jag vet, är inte speciellt länge sedan jag sa att jag aldrig mer ska sätta min fot där.
Men alla jobbar och T har inte tid att umgås så något ska man juh hitta på.
Åker dit med en jobbarpolare och hennes karl över dagen.
Ska inte köpa ngt speciellt, mest hårfärg , schampoo och sådant som är behövligt!
Och så är det juh trevligt att komma iväg ett par timmar om inte annat =)

På lördag blir det en sväng till stan för att köpa klänningen jag suktat över på Trailer Trash, den "billiga" av dem..
Är bjuden på 25-årsfest med mexikanskt tema på kvällen men det lutar åt att det blir Hardrock med jobbet på kvällen istället faktiskt.
Har lite svårt att bestämma mig..
Och på söndag blir det Liseberg med några jobbarpolare om det inte ösregnar, vilket det såklart kommer göra eftersom jag är ledig!!!
Sen blir det att jobba 6-15.30 hela veckan lång..*kul*

Dags för dusch och sen nana kudden!
Nattinatt!

Inga kommentarer: