torsdag 8 januari 2009

Wannabee

Jag borde förmodligen ligga och sova nu men jag är typ inte trött någonstans..
Sitter och väntar på att få ner sista avsnittet av The L Word...det går sakta...
Jag fullkomligt älskar The L Word, egentligen borde jag nog fötts som flata men icke..
Jag är inte ens bi, faller dessvärre bara för karlar men självklart kan jag känna mig attraherad av andra tjejer. Absolut!
Karlar är konstiga och komplicerade, inte för att jag tror att vi är "lättare" att ha å göra med på ngt sätt och vis men vi har väl i stort sett samma tankegångar iallafall..
Men karlar..näe..det är inte ens lönt att börja filosofera om hur i helvete de fungerar!
De överraskar mig gång på gång!!

Nu är iofs The L Word bara fiction men det verkar typ 1000 gånger roligare att vara flata!!
I nästa liv kanske..Ha ha..
Oj Oj..nu var det klart..nu blir det tv=)

Inga kommentarer: