fredag 16 januari 2009

Shoes


Så..nu är jag snart klar med de 1000 sakerna jag behövde få gjort idag=)

Håller på att packa och var tvungen att visa upp min fina snöskor för omvärlden, har lånat dem av Maud, pappas tant. Himla tjusiga!! =)


Just ja...var juh och kollade färg till vardagsrummet och hallen idag med..
Bestämde mig för en ljusgrå nyans till båda rummen, skiter i att måla en fondvägg just nu och sätter upp en svartmönstrad tapet sen istället. Kommer bli skitsnyggt!!
Nä..får nog sätta fart nu så att jag kan gå och lägga mig snart, lär knappast kunna sova på flyget eller den 3 timmar långa bussresan från flygplatsen sedan :/
Ska se om jag får chans att skriva lite när jag är där, man kan juh tycka att de borde ha i-net på hotellet? Orkar fan inte släpa med mig datorn iallafall!!
Well well..over and out!

Inga kommentarer: