tisdag 13 januari 2009

Menlös dag..

Ja herregud vilken menlös dag detta varit..
Jag har inte fått gjort ett skit av allt jag skulle gjort!!
Har bara suttit på mitt (inte så) feta arsle framför datorn hela dagen lång och kollat på The L Word och andra viktiga såpor..
Jo..jag var minsann nere och hämtade en pizza också så även om jag inte är fet, så kommer jag bli det om jag fortsätter med mitt slappande!

Jag får panik när jag tänker på att jag åker på lördag och har massvis med saker att hinna fixa tills dess, dessutom jobbar jag varje dag tills dess med..*gahh*
Imorgon ska jag ut och käka Indiskt med Annika och Klara efter jobbet, vilket förmodligen kommer avrundas med ett par öl så efter det finns ingen tid till att göra viktiga saker såsom att tvätta eller ja..viktiga saker alltså. Heh..

Sen över till ngt helt annat..
Min stalker verkar vara i farten igen, he freaks me out!! Som fan!!
Det började med ett jävla "o.n.s" för ca 4 år sedan, kort därefter träffade jag M och förälskade mig i honom. Stalkern fortsatte höra av sig på msn och Helgon och gav sig inte trots att jag förklarade att jag hade träffat ngn annan och inte var intresserad av ngt mer..
Han började skicka en massa hot via mail, när jag till slut blockerade honom så skickade han mail till diverse kompisar istället med en massa vidrigheter om mig.
Till slut så gav han sig äntligen..och nu då..i samma veva som M flyttade ut i december så tog han kontakt med mig igen!! Nu förnekar han dock allt och påstår att det var hans rumskompis som jävlats med honom..ehhm? Vad jag vet så hade han inte ens ngn rumskompis i huvudtaget!
Killen verkar lida av schizofreni!!
Så länge han håller på via i-net så är det väl lugnt, sådant man får räkna med..men tar han kontakt med mig på annat sätt så vet jag fan inte vad jag gör.
Berättade tack och lov hela historien för M när vi blev ihop så det känns skönt att han iallafall känner till läget. Förmodar att det inte direkt är lönt att gå till farbror polisen..Ha ha

Jaja..nu orkar jag inte tänka mer på det!! Ska försöka ta tag i ngn av alla de där "viktiga" sakerna som behövs göras så att jag kan ha varit ledig med litet gott samvete iallafall!! =)

Inga kommentarer: