fredag 16 januari 2009

Självdisciplin?

Det är ett ord som uppenbarligen inte existerar i mitt vokabulär för idag ska jag nämligen fixa allt det där som jag tänkt att fixa under veckan som gått..och som jag givetvis inte orkat göra!!
Jag ska:
  • Städa (mamma och hennes gubbe kommer juh hit när jag är i Val disere)
  • Handla roliga saker som kattsand och kattmat och hygiengrejs som schampoo, tvål..osv..
  • In till stan för att växla till euros
  • Handla leggings, vantar, mössa och annat sådant som är jävligt trist att köpa..
  • Till apoteket och köpa ännu mer hygiengrejs plus Ipren (mot ev baksmällor)
  • Till en färghandel för att kolla ut färger till hallen och vardagsrummet (yeay för att komma hem till en nymålad lägenhet om en vecka=)
  • Packa inför resan..
  • Tvätta som fan..
  • Träffa M så att jag kan få tillbaka mina nycklar, tack och lov så kommer han iallafall hit.
  • Till jobbet för att lämna samma nycklar så att mamma kommer in hos mig när jag är iväg, vore juh trist om Otyg svalt ihjäl liksom..:/
  • In till stan (igen) för att hämta skidglasögon på O´learys (Carin ska dit på afterwork)
  • Se till att jag INTE stannar kvar på O´learys mer än nödvändigt, dvs max 5 min!
  • Städa lite till och sen ska jag tillbringa natten med att ligga sömnlös inför resan såklart..

Det var nog allt, mer hinner jag fan inte med!! Dygnet har juh dessvärre bara 24 h!!

Ikväll har jag iallafall jobbat, känns skönt som fan att vara "ledig" i 9 hela underbara dagar nu! Iofs så är det juh en tjänsteresa jag ska på, men det lär finnas mycket tid över till att åka skidor och gå på afterski..He he. Jag ska tom gå i skidskola!! Pinsamt som fan men vad gör man? Har knappt stått på ett par skidor tidigare så jag har inte så mycket val direkt..men det blir nog fun! Har förresten pratat i telefon med O och hans polare (som jag aldrig träffat) ikväll, bissart som fan men han var trevlig! Det verkar som att de båda kommer hit till Gbg ett par dagar i februari, efter att jag varit hos O alltså.. ska bli trevligt!! Jag gillar O som fan men vägrar trilla dit igen!! Vi är ganska överens på den punkten, visst..man vet aldrig vad som händer i framtiden men trillar jag dit så kommer jag förneka det in i det sista!! Jag orkar inte med mer strul just nu, jag fick nog efter L helt enkelt!! Well well..nog om det! Nu blir det tv!

Inga kommentarer: