fredag 16 januari 2009

Ångest och nervositet!!

Magen känns som en jävla tvättmaskin av nervositet, ångest och all annan skit!
Jag kommer inte sova en blund inatt, det är en sak som är säker..
  • Jag är inget fan av att flyga, iallafall inte att lyfta och landa. Nej, jag är inte en sådan som sitter och är så rädd att jag lipar men det är obehagligt som fan iallafall.PUNKT.
  • Jag gillar inte att ensam omges av en massa folk jag inte känner, iallafall om jag inte har någon av "de egna" med mig! Socialfobi?
  • Jag tycker att skidliftar verkar skitfarliga!! Speciellt efter att ha sett en artikel i Aftonbladet om en man som fastnade och blev hängande i en lift ett par meter upp. Han fastnade så att byxorna åkte av och snorren hängde fritt till allas beskådning!!
  • Hmm..ja det var nog det..

Dessutom har O skrivit en massa dumma saker till mig som får mig att vilja hoppa på första bästa buss till Oslo istället för att dra till Frankrike!! O är djävulen i mänsklig skepnad =P Men när jag väl kommer hem igen så är det juh bara en ynka vecka kvar tills jag ska till honom och Oslo. Hoppas tiden går fort!! Men ja..jag vet hur det kommer bli..jag har ångest nu men sen när jag väl kommer ner till Val disere och har hunnit lära känna lite folk så kommer det bli skitkul!! Är alltid likadant när jag ska någonstans med jobbet tex.. Fan..jag är 25 år, dags att bli vuxen och sluta nojja för allt kanske?? Japp..

Dags att ta en sväng till jobbet i det underbara skitvädret..*usch*

Inga kommentarer: