måndag 12 januari 2009

Lördagen..

Idag (läs:söndag) känns allting bra igen faktiskt, tack och lov!
Hade så jäkla kul ute igår så Gbg är förlåtet helt enkelt..Ha ha
Knöt lite nya kontakter och blev överöst av komplimanger av en karl jag spanat på ett tag.
Vem blir inte glad av att få höra: "Jag måste bara säga att du är jävligt snygg och har utstrålning"..? That made my day, lätt! Och han var dessutom nykter eftersom han tydligen inte dricker. Dessvärre är han upptagen vilket han också berättade så det var inget raggande direkt. Han är jäkligt trevlig iallafall och när Rb stängde så stod vi kvar utanför ett jäkla tag och snackade. Skulle ta en sväng till 7Eleven innan vagnen gick och självklart så var han där så jag och Carin fastnade där ytterligare en stund vilket resulterade i att vi missade 2 vagnar och fick ta taxi hem istället..Ha ha

Hamnade på msn med O och en kompis från Halmstad när jag väl kom hem vid 04.30-snåret.
Som vanligt så tickade tiden iväg och jag kom inte i säng förrens runt 06.00.
Vaknade dock pigg som en mört vid 14.00, slängde mig in i duschen och begav mig sedan till jobbet.. Kvällen gick jäkligt segt men det gjorde inte så mycket eftersom mitt humör var på topp hela kvällen. Ska jobba ikväll med..*tråk* men sen är jag ledig en hel dag..Ha ha
Har en massa att fixa innan jag drar till Val D'isère på lördag så jag lär ha fullt upp hela dagen, dessutom ska juh min kära moder och hennes gubbe måla om vardagsrummet och hallen åt mig när jag är iväg så jag måste åka och välja ut färger oxå..
Är lite splittrad ang vad jag ska välja..är lite inne på ljusgrått och en lila fondvägg..
Hmm..svårt det där..

Nu är det dags att nana kudden!!

Inga kommentarer: