onsdag 14 januari 2009

Indiskt!

Jag blir så jäkla trött på mig själv ibland!!
Gick hem en timme tidigare från jobbet för att hinna slänga över en del foton från kameran till min dator innan jag ska iväg igen om en timme..
Hittade inte sladden så jag bad en av mina medarbetare köpa en åt mig när hon ändå skulle springa omkring på Backaplan innan hon började jobba..
Självklart så glömmer jag i min iver sladden på jobbet så nu sitter jag här helt i onödan *suck*
Såå himla typiskt mig!!

Ska iallafall iväg snart för att käka Indiskt med Annika och Klara på ngt hak på Andra Lång..
Miljontals människor käkar indisk mat varje dag året runt så det är kanske ingen big deal egentligen, men för mig är det iallafall det.
Jag är inget fan av varken curry, linser eller feta såser så jag är skeptisk som fan och dessutom övertygad om att jag kommer bli matförgiftad!!
Löjligt, jag vet..men that´s me helt enkelt!!
Men men..man ska prova allt här i livet minst en gång iallafall så jag ger det en chans!!
Blir det inget bloggande imorrn så vet ni juh varför iallafall=)

Inga kommentarer: