torsdag 8 januari 2009

Äntligen!!


För en 2-3 timmar sedan så fick jag sms av min älskade Helle att värkarna satt igång!!
Nu är det bebbe på G!! =)
Förmodar att det kommer ta ett tag till, har hört att första förlossningen i regel tar längst tid men hon skulle höra av sig när hon åker till BB iallafall..
Shit det är så himla spännande!! Jag har utnämnt mig själv till moster, Helle har ändå inga systrar och jag har inga syskon alls och ungen måste juh ha en moster herregud!! Ha ha
Känns lite tråkigt dock att jag inte kunnat vara ngt direkt stöd för henne sista 6 månaderna, har inte ens varit och hälsat på..har dykt upp saker ideligen och hela separationen från M har tagit energi ur mig. Jag får väl försöka kompensera för det nu efter BF istället!!
Och så ska jag köpa massvis med roliga bebissaker!!

Inga kommentarer: