torsdag 8 januari 2009

Nytt år, nya tag!

Eftersom min fantasi är lika med noll just nu så tänkte jag sno min kära kollega Chrisses inlägg..*mohahaha*

Here it goes!

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Hmm..inte vad jag kommer på..
2. Höll du några av dina nyårslöften? Sysslar inte med sådant..
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ehhh..ja..typ 100 st..
4. Dog någon som stod dig nära? Nej..tack å lov.
5. Vilka länder besökte du? Grekland, Danmark och Tyskland
6. Är det något du saknar från år 2008 som du vill ha år 2009? Ett nytt förhållande ev.
7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? ??? 7/11..inget minnesvärt egentligen.
8. Vad var din största framgång 2008? Att det gått allmänt bra på jobbet..
9. Största misstaget? Förälska mig i helt fel människa.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nope..bara en jobbig förkylning i slutet av året..
11. Bästa köpet? Mina nya möbler och laptopen.
12. Vad spenderade du mest pengar på? Samma som ovan och resor, festivaler..
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jodå..en hel del, inget jag kommer på just nu dock..
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Billy idol-"John Wayne"
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare
16. Vad önskar du att du gjort mer? Spenderat mer tid hemma i Halmstad
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Jobbat..
18. Hur tillbringade du julen? Jobbade och sen middag med mamma och utgång med vänner.
19. Blev du kär i år? Nja..förälskad snarare.
20. Hur många one night stands? Ha ha..ehh..två.
21. Favoritprogram på TV? Våra bästa År och allt med Gordon Ramsey
22. Bästa boken du läste i år? Svårt att välja eftersom jag läser sjukt mycket böcker!
23. Största musikaliska upptäckten? Ingen vad jag kommer på..
24. Något du önskade dig och fick? Japp..en hel massa saker..
25. Något du önskade dig men inte fick? Det med..
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008? Jobbade, tror jag. Och blev uppvaktad av mitt ex.
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Japp.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008? Svart..like always..kanske lite mer trendigt.
29. Vad fick dig att må bra? Mina underbara vänner=)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm..Peter Tägtgren, like always!!=P
31. Vem saknade du? Kim..min mormor..:/
32. De bästa nya människorna du träffade? Micka, helt klart!! =)

Inga kommentarer: