torsdag 8 januari 2009

Sommaren är räddad!!

Yeay!! Nu är biljetten till Wacken fixad!! Jag trodde fan det var kört på riktigt eftersom de sålde slut redan efter nyår!!
Men festivalbussen har kvar tack å lov, jag har iofs inga som helst planer på att åka buss ner med alla 17-åringar så förmodligen avbokar vi bussresan och åker bil ner som vanligt=) Well well..huvudsaken är att jag kommer dit i huvudtaget även om det skulle innebära att åka buss..
I veckan ska jag och Annika även beställa biljetter till Inferno, blir 2-4 dagar detta året tänkte vi. Får se om vi ska sova hos mitt norska ragg eller om det blir Anker Hostel i år med.. Kul kommer det bli i iallafall, kan det bli annat när man är singel bland en massa långhåriga norrbaggar?? He he
Jag ÄR ytlig, jag vet..men jag står för det!!

Inga kommentarer: