torsdag 3 december 2009

Dags för en update kanske?

Har inte hänt speciellt mycket alls det senaste..
Jobbat, jobbat och åter jobbat..

Var en sväng på Rockattack med Olsson i fredags för att kolla på Morlocks, lite väl mycket synth för min smak men det var kul att se dem =)
Efteråt gick jag en sväng till Rb för att möta upp en kompis men hon hade redan gått vidare när jag kom dit. Var inget kul folk alls, den enda jag ihuvudtaget ens kände igen var föregående helgs ragg som var i full sjå med att hångla upp någon brud *s*
Bestämde mig för att åka hem och sova istället vilket jag förmodligen gjorde helt rätt i.

På lördagkvällen hade Lina och Håkan fest, skulle upp och jobba kl 6 på söndagen så jag stannade bara till 22.00. Lite trist att behöva dra så tidigt men men, what to do!!
Jobbets julfest var juh i söndags så efter jobbet hade jag lite förpartaj för medarbetarna, var himla trevligt. Drog till Trägårn vid 19.00 för middag och några öl.
Blev uppenbarligen någon öl för mycket eftersom jag dansade!!!
Helt sinnes! Men det var kul iallafall =)

Och ja..resten av veckan har som sagt bestått av att jobba och inte så mycket mer än det.
Är ledig imorgon men ska upp alldeles för tidigt eftersom jag ska ner till Varberg och möta upp Maud innan vi beger oss ner till pappas hus i Ekås.
Ska sätta igång med "bouppteckningen" och ta med lite saker hem som foton och annat jag vill spara efter pappa. Jobbar till 00.30 inatt så det blir nog en jäkligt "trött" dag imorrn.

Nåväl..dags för dusch och lunch innan jobbet!

Inga kommentarer: