måndag 7 december 2009

Helgen

Jag borde egentligen vara sjukt trött just nu, har varit uppe sedan 03.45, men icke..
Blev bara en 3 timmars sömn inatt, fastnade i en aptråkig film men kunde inte förmå mig själv att stänga av skiten och nana kudden ist =)

Helgen blev himla trevlig till slut..
Tog det lugnt i fredags pga invigningen på jobbet i lördags.
Hade skitmycket att göra men allt rullade på fint och jag lyckades skrämma slag på Jessica genom att skicka fram Ronald McDonald när hon och Jake satt och åt..Ha ha
(Hon är livrädd för clowner..=)
Höll på att bryta ihop av skratt!!!

Lyckades dubbelboka mig på kvällen, till slut blev det någon öl på City Pub med en killkompis och sen mötte jag upp Kajsa och gick över till Rb istället.
Var rätt kul folk ute trots att hela gänget var på fest i Alingsås (jag hoppade festen eftersom jag skulle jobba i söndags).
Träffade bla på en kille som jag varit osams med sedan nyår, pga ett missförstånd mellan honom och en kompis på en fest jag inte ens var på. Dessutom känner jag och killen ifråga knappt ens varandra, det enda vi har gemensamt är att vi umgås med samma gäng typ..
Nu är iallafall luften rensad och allt uppklarat och han visade sig vara jävligt mycket trevligare än jag trott. Ibland kan visst även jag ha fel om folk!

Var lite småsegt att ta sig upp till jobbet igår men det gick, farligt att ha "sällskap" när man måste upp tidigt.. Jag är inte fullt lika trött på det andra könet längre, men jag kommer inte släppa någon för nära inpå i första taget.
Dessutom är jag fullständigt nöjd med saker och ting som dem är, varför förstöra ngt som är bra?

Nog om det..
Dags för middag!

Inga kommentarer: