onsdag 30 december 2009

Goodbye 2009

Snart nytt år, så vi kör samma grej som förra året i brist på annat att skriva om =)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jao, åkte skidor på 2000m höjd i Frankrike=)

2. Höll du några av dina nyårslöften? Ha ha..tror inte jag hade några faktiskt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Japp, Hellebaby =)

4. Dog någon som stod dig nära? Min pappa

5. Vilka länder besökte du? Frankrike, Norge och Tyskland

6. Är det något du saknar från år 2009 som du vill ha år 2010? Får väl bli pappa där med då..

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 23/10-09

8. Vad var din största framgång 2009? Ehhh.. ?

9. Största misstaget? Kära ner mig i fel karl, som vanligt.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nope, inte bortsett från rotfyllningen.

11. Bästa köpet? Hmm..min nya kamera, mina svarta stövlar, min fullsleeve =)

12. Vad spenderade du mest pengar på? Att festa förmodligen och fullsleeven ...

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Säkert massvis av saker..

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Bortsett från låtarna på pappas begravning så "Sound of madness"- Shinedown

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag var gladare i våras men hösten lär jag inte ens behöva kommentera.

16. Vad önskar du att du gjort mer? Umgåtts med min pappa.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat en massa dyrbar tid på karlen jag nämnde tidigare..

18. Hur tillbringade du julen? Jobbade, umgicks med mamma och festade.

19. Blev du kär i år? Ja, tyvärr får jag väl lägga till.

20. Hur många one night stands? Ha ha..jag räknar inte.

21. Favoritprogram på TV? True Blood

22. Bästa boken du läste i år? John Ajvide Lindqvists böcker

23. Största musikaliska upptäckten? Svår fråga..

24. Något du önskade dig och fick? Mycket

25. Något du önskade dig men inte fick? Nope

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobbade och firade med lite kompisar.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, att min pappa hade klarat sig.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Fortfarande svart med en touch av rocka billy vill jag tro.

29. Vad fick dig att må bra? Kompisarna

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Får bli Peter Tägtgren iår med =)

31. Vem saknade du? Pappa såklart.

32. De bästa nya människorna du träffade? Ohh..många..Odd, Jani och en hel drös till som jag lärt känna nyligen..

Inga kommentarer: