söndag 20 december 2009

Gårdagen was a blast..!!!
Iallafall när min mensvärk från helvetet hade gått över och fick mig ligga däckad i sängen tills cirkus 17.00 .. :/

Var ett trevligt gäng hemma hos Olsson, jag har lätt de bästa/roligaste polarna som finns!!!
Drack lite öl och körde paketleken. Jag lyckades komma över "Flickan som lekte med elden-dvd", Förfestspelet, en barnbok och några roliga sexprylar i form av pennor man kan kladda ner sin partner med och en klocka som det står "Ring for sex" på..
The perfect gift for an single woman..Ha ha

Andra roliga paket som jag försökte lägga vantarna på (mest för att jävlas med de andra) var Ron Jeremys självbiografi och en samlingsskiva med Johnny Cash..
En killpolare fick 8 liter blomjord..Ha ha..Han var säkert jättenöjd!!!

Vid 23.00 snåret drog vi in till stan, killpolarna ville ragga milf´s så det blev Dubliners.
Jag var inte lika sugen på det eftersom det var 100 spänn inträde så snälla Knoxville pröjsade åt mig =) Drack lite mer öl, tittade på när de andra intog dansgolvet (jag tvärvägrade eftersom jag var för nykter), undvek jobbiga medelåldersmän som försökte börja en konversation så fort jag satte foten vid baren osv..
Vid 02.00 gick jag för att möta upp en kompis på Rb istället.
Under de 45 min jag hann vara där innan de stängde råkade jag ut för 3 märkliga uppraggningsförsök..

Det första var utanför rökrummet, en kille kom fram och frågade om jag ville föda hans barn..Ha ha. Jag svarade vänligt men bestämt att jag inte riktigt kände för det och fortsatte in i rökrummet ist. Några minuter senare slår sig en andra kille ner och vi börjar småprata lite. Plötsligt så säger han att jag ser ut som en kvinnlig version av Marilyn Manson.. Jag trodde att han drev med mig så jag blev lite småsur och tog det som en förolämpning och då försökte han förklara att "Ja men du är juh snygg, men det är inte Manson"!!!
Jag skrattade lite och gick ner till nedervåningen igen. Träffade på två killpolare som jag stod och pratade lite med och plötsligt kommer det fram en tredje kille och säger att jag är väldigt lik Lisbeth Salander, och det måste jag juh säkert fått höra fler gånger???
Ha ha..näe, knappast. Och där var även konversationen över med honom!!!

Och Jessica påstod att jag var svårflörtad igår, man kan juh undra varför!!!! *s*

Vaknade upp lite smått bakis idag, men den botades lätt med en dusch.
Blev upphämtad av Jani någon timme senare, åkte ner och hämtade Thaimat på Wielsegren och sen hem till min soffa för mys och några avsnitt av Fringe och sedan Orphan.
När han drog hem ett par timmar senare var det meningen att jag skulle gjort en massa saker men jag glömde snabbt av dem och fastnade kvar i soffan :/
Nu är det efter midnatt och jag borde verkligen gå och lägga mig..ska upp till jobbet 05.00..*uh*

Sängen it is!

Inga kommentarer: