fredag 18 december 2009

Det blev ännu en lugn fredagkväll..*me like*
Har toppat håret 10 cm, färgat det och kollat på "Surviving Christmas"..
Klockan börjar närma sig midnatt och jag funderar starkt på att inta sängen faktiskt.
Eller ev kolla en film till, om jag hittar någon rolig att dra hem.

Imorrn är det partaj hos Olsson =)
Kommer nog bli nice som alltid!!
Ska köra paketleken så jag shoppade årets första julklappar igår, resten ska inhandlas på tisdag är det tänkt. Ska minsann shoppa lite åt mig själv med..roliga underkläder, Hypocrisybiljett (som jag best minst 5 ggr redan men glömt hämta ut) fler skor och lite annat kul.
Är man singel får man shoppa dem roliga sakerna åt sig själv, av mamma får jag "nyttiga" saker som är tråkigt att slänga pengar på.*s*

På tal om julklappar så var jag och beställde två par glasögon i måndags, ganska snygga faktiskt.
Vad jag ska ha två par till veti fan eftersom jag inte ens kommer använda glasögon speciellt ofta ändå, men det var "2 för 1" så då kunde jag lika väl ta just två par.
Ser faktiskt fram emot att få hem dem, använder mina linser lite väl mycket känner jag.

Oh well.

I övrigt blir det en ganska "busy" week eftersom jag jobbar 21-28 dec och ska hinna med allt annat upptill som shoppa, laga julgodis med frugan, laga julmat, fira jul med mamma, träffa kompisarna, åka en sväng till pappas grav i Varberg osv osv osv..
Tur att det bara är jul en gång om året!!

Inga kommentarer: